Маркетингові аспекти у реалізації чорниці
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
Чорниця є пріоритетною нішевою культурою з різноманітними корисними якостями, які можуть буди використані не тільки у харчовій промисловості, а й у медицині, косметології, виробництві алкогольних напоїв, у якості декоративної рослини. Ринок ягід є ще молодим в Україні, вітчизняні споживачі мало проінформовані про виробників через їх слабкий апарат маркетингових комунікацій. Сьогодні на світовому ринку спостерігається великий попит на органічну продукцію, тому експорт українських ягід, особливо чорниці, яка займає перші місця у експорті та по рентабельності, має можливість стати лідером.