Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7997
Title: Маркетингові аспекти у реалізації чорниці
Authors: Плясецька, В. Р.
Keywords: ягоди;маркетинг;чорниця;ринок ягід;органічна продукція;динаміка результатів виробництва чорниці;нішева культура
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Інноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Херсон, 2019);С. 272–278
Abstract: Чорниця є пріоритетною нішевою культурою з різноманітними корисними якостями, які можуть буди використані не тільки у харчовій промисловості, а й у медицині, косметології, виробництві алкогольних напоїв, у якості декоративної рослини. Ринок ягід є ще молодим в Україні, вітчизняні споживачі мало проінформовані про виробників через їх слабкий апарат маркетингових комунікацій. Сьогодні на світовому ринку спостерігається великий попит на органічну продукцію, тому експорт українських ягід, особливо чорниці, яка займає перші місця у експорті та по рентабельності, має можливість стати лідером.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7997
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf296.71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.