Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7997
Назва: Маркетингові аспекти у реалізації чорниці
Автори: Плясецька, В. Р.
Ключові слова: ягоди;маркетинг;чорниця;ринок ягід;органічна продукція;динаміка результатів виробництва чорниці;нішева культура
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Інноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Херсон, 2019);С. 272–278
Короткий огляд (реферат): Чорниця є пріоритетною нішевою культурою з різноманітними корисними якостями, які можуть буди використані не тільки у харчовій промисловості, а й у медицині, косметології, виробництві алкогольних напоїв, у якості декоративної рослини. Ринок ягід є ще молодим в Україні, вітчизняні споживачі мало проінформовані про виробників через їх слабкий апарат маркетингових комунікацій. Сьогодні на світовому ринку спостерігається великий попит на органічну продукцію, тому експорт українських ягід, особливо чорниці, яка займає перші місця у експорті та по рентабельності, має можливість стати лідером.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7997
Розташовується у зібраннях:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf296.71 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.