Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7963
Title: | Аналіз проблем і педагогічних підходів до керування автоматизованими електронними системами навчання студентів вищої освіти |
Other Titles: | Analysis of problems and pedagogical approaches to the management of automated electronic systems for the training of students of higher education |
Authors: | Лобода, Олександр Іванович Лобода, Александр Иванович Loboda, Oleksandr |
Keywords: | автоматизоване;критерій засвоєння;модель;навчання;педагогіка;програмне навчання;розвивальне навчання;студент;automated;criterion of assimilation;model;teaching;pedagogy;program training;developmental training;student |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Мелітополь: ТДАТУ |
Series/Report no.: | Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць;Вип. 22 (С. 169-173) |
Abstract: | UK: В статті розглядається питання про педагогічні підходи при керуванні автоматизованими електронними системами навчання вищої освіти. Представлені моделі класичного програмованого навчання різних авторів. EN: The article examines the question of pedagogical approaches in the management of automated electronic systems of higher education education. Models of classical programmable learning of different authors are presented. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7963 |
Appears in Collections: | кафедра Електроенергетика і автоматизація |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сборник Статей 2019 МЕТОД-170-174.pdf | 654.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.