Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7799
Назва: Вплив бренду на поведінку споживачів на ринку дитячого харчування
Інші назви: Brand's influence on children's behavior beauty on the child feeding market
Автори: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Ключові слова: маркетинг;бренд;брендинг;дитяче харчування;культура;споживання;вікова періодизація;позиціонування;поведінка споживача;ринок;marketing;business;innovations;innovative marketing;intramarketing;phase analisis
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Збірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки);№ 2 (37) (С. 33-39)
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглянуто вплив бренду на поведінку споживачів на ринку дитячого харчування через ключові функції бренду та його культуроутворюючу роль. Наведено приклади позиціювання відомих на ринку України брендів, що пропонують продукти для споживання дітьми. Зазначено, що сприйняття бренду залежить від вікової категорії дітей із урахуванням їх фізіологічних, психічних, соціальних аспектів розвитку. Наведено підходи до вікової періодизації дітей та підлітків, які можливо застосовувати із маркетинговими цілями. EN: The quality of baby food is mainly seen as a medical aspect, a pedagogical aspect (in the context of the formation of a child-rearing culture), or as a market aspect that takes into account the availability of supply and demand for the products concerned. The reduction of the population's ability to pay and its impact on the standard of living in Ukraine has led to a sharp increase in the issue of the possibility of providing parents and children with the education of children and adolescents with proper nutrition. The ways of ensuring the safety of baby food is becoming a social priority. The article considers the influence of the brand on consumer behavior in the children’s food market through the main brand functions and it’s cultural role. There are examples of positioning known brands in Ukraine that offer products for children's consumption. It is noted that perception of a brand depends on the age category of children, their physiological, psychological and social aspects of growing. Setting objectives. The purpose of the paper is to summarize the theoretical positions on the brand's influence on the behavior of consumers on the baby food market. Conclusions: The influence of the brand on children's audiors has a significant cultural role, which increases the need to adhere to the principles of social responsibility of business and the principles of business ethics in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7799
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірни ТДАТУ 2(37)2018-33-39.pdf374.42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.