Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7711
Title: | Дослідження адаптивної роботи рульового управління транспортного засобу в швидкісному режимі |
Authors: | Журавель, Дмитро Павлович Журавель, Дмитрий Павлович Zhuravel, Dmytro Бондар, Андрій Миколайович Бондарь, Андрей Николаевич Bondar, Andrii Дашивець, Галина Іванівна Дашивец, Галина Ивановна Dashyvets, Halyna |
Keywords: | шасі;маневрування;автоматика;сервопривод;мікропроцесор;алгоритми керування;transmission ratio;steering sensitivity;adder;adaptation;measuring transducer |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Мелітополь: ФОП Однорог Т.В |
Series/Report no.: | Сучасні наукові дослідження на шляху до Євроінтеграції: матеріали Міжнародного науково-практичного форуму (21-22 червня 2019р.) Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного;Ч. 1 С. 203-205 |
Abstract: | UK: Колісне шасі із традиційним рульовим керуванням як об'єкт керування являє собою інтегратор зі змінними параметрами. Поворот транспортного засобу на місцевості є результатом нагромадження в міру поздовжнього переміщення. Це породжує суперечливість процесу керування на маленьких та великих швидкостях руху. При маневруванні на малих швидкостях (10...20 км/год), чутливість рульового керування – недостатня, а при швидкості більше 20 км/год чуливість буде надлишковою. EN: The article deals with the research of parameters of a steering mechanism of a vehicle, which operates at high speed modes. The mathematical description of the relationship between elements of the control system is given. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7711 |
Appears in Collections: | кафедра Технічний сервіс та системи в АПК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Матеріали МНПК Сучасні наукові.. Журавель1-13-15.pdf | 172.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.