Дослідження адаптивної роботи рульового управління транспортного засобу в швидкісному режимі
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Мелітополь: ФОП Однорог Т.В
Анотація
UK: Колісне шасі із традиційним рульовим керуванням як об'єкт керування являє собою інтегратор зі змінними параметрами. Поворот транспортного засобу на місцевості є результатом нагромадження в міру поздовжнього переміщення. Це породжує суперечливість процесу керування на маленьких та великих швидкостях
руху. При маневруванні на малих швидкостях (10...20 км/год), чутливість рульового керування – недостатня, а при швидкості більше 20 км/год чуливість буде надлишковою. EN: The article deals with the research of parameters of a steering mechanism of a vehicle, which operates at high speed modes. The mathematical description of the relationship
between elements of the control system is given.