Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7711
Title: Дослідження адаптивної роботи рульового управління транспортного засобу в швидкісному режимі
Authors: Журавель, Дмитро Павлович
Журавель, Дмитрий Павлович
Zhuravel, Dmytro
Бондар, Андрій Миколайович
Бондарь, Андрей Николаевич
Bondar, Andrii
Дашивець, Галина Іванівна
Дашивец, Галина Ивановна
Dashyvets, Halyna
Keywords: шасі;маневрування;автоматика;сервопривод;мікропроцесор;алгоритми керування;transmission ratio;steering sensitivity;adder;adaptation;measuring transducer
Issue Date: 2019
Publisher: Мелітополь: ФОП Однорог Т.В
Series/Report no.: Сучасні наукові дослідження на шляху до Євроінтеграції: матеріали Міжнародного науково-практичного форуму (21-22 червня 2019р.) Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного;Ч. 1 С. 203-205
Abstract: UK: Колісне шасі із традиційним рульовим керуванням як об'єкт керування являє собою інтегратор зі змінними параметрами. Поворот транспортного засобу на місцевості є результатом нагромадження в міру поздовжнього переміщення. Це породжує суперечливість процесу керування на маленьких та великих швидкостях руху. При маневруванні на малих швидкостях (10...20 км/год), чутливість рульового керування – недостатня, а при швидкості більше 20 км/год чуливість буде надлишковою. EN: The article deals with the research of parameters of a steering mechanism of a vehicle, which operates at high speed modes. The mathematical description of the relationship between elements of the control system is given.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7711
Appears in Collections:кафедра Технічний сервіс та системи в АПК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали МНПК Сучасні наукові.. Журавель1-13-15.pdf172.8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.