ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7617
Title: Маркетинг у налагодженні збуту плодоовочевої продукції Мелітополя
Authors: Лунга, Д.
Keywords: маркетинг;плодоовочева продукція;збут підприємств
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Міжвузівська студентська науково-практична конференція «Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції»: тези доповідей (28, 29 травня);
Abstract: Серед проблем і завдань маркетингу, як частини загальної діяльності суб'єктів ринку різних форм власності, однією з важливих є підвищення ефективності збутової діяльності підприємства, прагнення до більш успішного просування товару від виробника до споживача. Саме нереалізовані запаси продукції, товарів наочно показують недоліки в управлінні процесами, пов'язаними з реалізацією результатів
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7617
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Лунга 189-192.pdf161.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.