Обрання консолідованого маркетингу для вирішення проблем збуту сільськогосподарської техніки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Анотація

У ланці проблем, які спіткають підприємства сільськогосподарського машинобудування, значне місце займає несталий збут. Ця проблема має місце на тлі слабкої забезпеченості вітчизняних сільськогосподарських підприємств технікою для сільгоспробіт. Створює таку ситуацію відчутна конкуренція закордонних виробників сільгосптехніки, недосконалість організації та управління збутом, слабка маркетингова підтримка продукції та підприємств

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By