Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7603
Title: Обрання консолідованого маркетингу для вирішення проблем збуту сільськогосподарської техніки
Authors: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Keywords: сільськогосподарська техніка
сільськогосподарське машинобудування
консолідований маркетинг
збут
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Національний менеджмент в умовах інтеграційних та глобалізаційних викликів: монографія;С. 193-218
Abstract: У ланці проблем, які спіткають підприємства сільськогосподарського машинобудування, значне місце займає несталий збут. Ця проблема має місце на тлі слабкої забезпеченості вітчизняних сільськогосподарських підприємств технікою для сільгоспробіт. Створює таку ситуацію відчутна конкуренція закордонних виробників сільгосптехніки, недосконалість організації та управління збутом, слабка маркетингова підтримка продукції та підприємств
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7603
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1 В Монографія19 СНАУ Нехай маркетинг (1).pdf781,29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.