Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7499
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрюковська, Катерина Ігорівна-
dc.date.accessioned2019-06-13T08:16:24Z-
dc.date.available2019-06-13T08:16:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7499-
dc.description.abstractВ сучасних ринкових умовах, з посиленням конкурентної боротьби роль товарної стратегії підприємства різко зростає, адже успіх будь – якої компанії на товарному ринку залежить від самого продукту підприємства, його основних характеристик та переваг. Для здійснення успішної діяльності на ринку та задоволення потреб споживачів, необхідна детально розроблена і добре продумана ефективна маркетингова товарна стратегія.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: ТДАТУuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectтоварна стратегіяuk
dc.subjectринок ковбасних виробівuk
dc.subjectекономічна ефективністьuk
dc.titleТоварна стратегія ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на споживчому ринку ковбасних виробів: дипломна робота магістраuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Крюковська К.І..PDF755.36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.