Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7496
Title: Стратегія конкурентних переваг продукції «АВК» на споживчому ринку кондитерських виробів: дипломна робота магістра
Authors: Бончужна, Є. Ф.
Keywords: кондитерські вироби;формуванні перспективних напрямів маркетингу;класифікація товарних стратегій підприємства;макромаркетингове середовище;ринок кондитерських цукрових виробів
Issue Date: 2019
Publisher: Мелітополь: ТДАТУ
Abstract: Кондитерська галузь – займає велику часту в харчовій промисловості України, адже є однією з найрозвиненіших галузей. Основним напрямком розвитку цієї галузі є необхідність значного зростання якості, біологічної цінності та смакових переваг продуктів харчування, а також покращення їх асортименту. Актуальним завданням для даної галузі є повне забезпечення потреб народного господарства та населення у високоякісній продукції, проведення технічного переозброєння, вдосконалення та інтенсифікація виробництва кондитерської галузі. Затребуваність кондитерських виробів на ринку пов’язана з тим, що вони є харчовим продуктом високої калорійності та засвоюваності, мають приємний смак, тонкий аромат, привабливий зовнішній вигляд.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7496
Appears in Collections:Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бончужна Э.Ф..pdf1.83 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.