Розробка та використання методичних електронних засобів при вивченні дисципліни «гідропривод мехатронних систем»

Abstract

UK: В роботі розглянуто застосування інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні дисципліни «Гідропривод мехатронних систем», які здатні підвищити: ефективність навчального процесу навіть в умовах скорочення аудиторних годин за рахунок наявності належної науково-методичної та матеріально-технічної бази. Наведено особливості проведення та організації навчальних занять і самостійної роботи студентів з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій та застосуванням програмного забезпечення навчального призначення під час вивчення конструкції, принципу роботи та процесу експлуатації машин і механізмів. Розглянуто використання технології математичного моделювання лабораторного експерименту; застосування прикладних програм автоматизації проектування та управління навчальною діяльністю студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. EN: The article discusses the use of information and communication technologies in the study of the discipline "Hydraulic drive of mechatronic systems". This allows you to improve: the effectiveness of the educational process even in the face of reduced classroom hours due to the availability of the necessary scientific, methodological and material and technical bases. The features of conducting and organizing studies and independent work of students using information and communication technology tools and the use of educational software in studying the design, principle of operation and the process of operation of machines and mechanisms are given. The use of the technology of mathematical modeling of a laboratory experiment is considered; applications of computer-aided design and management of educational activities of students by means of information and communication technologies.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By