Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрутікова, А. О.-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2019-06-11T12:22:47Z-
dc.date.available2019-06-11T12:22:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7433-
dc.description.abstractРозробка стратегії підприємства є необхідною умовою його успішного розвитку у довгостроковій перспективі. Безсумнівно, що тільки стратегічні цілі визначають напрямки розвитку підприємства. Важливо й те, що в ході розробки стратегії формується місія підприємства, цілі, маркетингова, інвестиційна, кадрова політика.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: зб. матеріалів Міжвузівськой студентської наук.-практ. конф. (28-29 травня 2019р.);С. 180-184-
dc.subjectтоварна стратегіяuk
dc.subjectТОВ «Трина»uk
dc.subjectвиробництво соківuk
dc.subjectупаковки Bag-in-Boxuk
dc.titleРозробка товарної стратегії підприємства сокової галузіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf201.45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.