Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7219
Title: Обліпиха. Маркетингові перспективи вирощування.
Authors: Бріцин, А. О.
Арестенко, Тетяна Вікторівна
Арестенко, Татьяна Викторовна
Arestenko, Tetiana
Keywords: натуральна продукція;сировина;обліпихова олія;етилен;врожай;зберігання;упаковка;заморожування
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: матеріали Міжнародної студентської науково- практичної конференції;С. 158-161
Abstract: Натуральна продукція сьогодні все більше цінується на міжнародному ринку. Зростає попит на ягоди та лікарські рослини. Україна має прекрасні умови для вирощування і того і іншого, та може зайняти провідні позиції по їх виробництву. Агрокультури, які зовсім недавно вважалися нішевими, сьогодні здатні приносити істотний дохід. Як повідомляють експерти Pro–Consulting, до таких культур належить обліпиха, яка є ягодою і одночасно лікарською рослиною.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7219
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези fin-158-161.pdf160.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.