Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKrutikova, A.-
dc.contributor.authorKravets, Olena-
dc.contributor.authorКравець, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorКравец, Елена Александровна-
dc.date.accessioned2019-05-13T08:52:23Z-
dc.date.available2019-05-13T08:52:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6876-
dc.description.abstractNatural juice has a therapeutic effect. Our body receives a lot of vitamins, trace elements, minerals with various juices. Today, there is a strong competition in the juice market. For effective work of the enterprise, it is necessary to constantly explore the macro and micro environment of the market.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріли Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області за підсумками наукових досліджень 2018 року). Кафедра іноземних мов: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 9-10-
dc.subjectmarketuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmineral wateruk
dc.subjectmanagerialuk
dc.subjectfunctionaluk
dc.titleAnalysis of micro and macro marketing environment in the juice marketuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ин.яз 98 -9-10.pdf192,98 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.