Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6806
Title: Маркетингові підходи до організації сервісного обслуговування
Authors: Кашуба, Н. І.
Keywords: сервісне обслуговування;задоволення потреб людини;технічний сервіс;надання послуг
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Тези доповідей ІV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Сучасна парадигма вищої освіти: економіка та менеджмент»;(C. 96-98)
Abstract: Необхідність сервісного обслуговування пов'язана з прагненням виробника сформувати стабільний збут для свого товару. За гарної організації роботи сервісне обслуговування може бути самостійною статтею доходів фірми. Тому створення сильної сервісної служби і її ефективне функціонування є предметом турботи багатьох фірм, які прагнуть успішно виступати на ринку, що пояснює актуальність обраної теми дослідження. Розглянуто питання важливості розвитку сервісного обслуговування.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6806
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3. Н. Кашуба Мелітополь ТДАТУ Маркетинг.pdf586.96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.