Удосконалення товарної стратегії підприємства на ринку сирів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ТДАТУ

Анотація

В умовах ринкової економіки першочерговими завданнями сучасних підприємств виступають ефективна організація виробництва товарів і надання послуг, забезпечення стійких конкурентних переваг, збільшення частки ринку та як наслідок покращення результатів фінансово-господарської діяльності. Ключовим елементом досягнення комерційного успіху підприємства у короткостроковій і довгостроковій перспективах виступає маркетингова товарна політика. Тому питання щодо здійснення вибору маркетингової товарної стратегії є досить актуальним на сьогодні.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By