Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6562
Title: Формування комунікаційної стратегії підприємства
Authors: Михайлова, М. С.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: потреби споживача;комунікаційна стратегія підприємства;ПрАТ «Чумак»;стратегічний аналіз;маркетинговий аналіз
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Соціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції;(С. 318-320)
Abstract: Основними завданнями комунікаційної стратегії підприємства є формування попиту і стимулювання збуту продукції, а також реалізація інших маркетингових цілей: інформування споживачів; формування позитивного іміджу підприємства; мотивація споживачів; формування та актуалізація потреб споживачів; стимулювання акту купівлі товару; формування лояльності до товарної марки; нагадування про підприємство та його товари та ін.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6562
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf1.49 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.