Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6555
Title: Удосконалення комунікаційної політики підприємства на ринку овочів
Authors: Шквиря, С. В.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: комунікаційна політика;маркетинг;ринок овочів;просування товарів;ТОВ «Агрофірма Україна»;реклама
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему»;(С. 152-153)
Abstract: Комунікаційна політика в системі маркетингу – це курс дії підприємства, спрямований на планування і здійснення взаємодії фірми з усіма суб'єктами маркетингової системи на основі використання комплексу засобів комунікацій, що забезпечують стабільне і ефективне формування попиту і просування пропозиції товарів і послуг на ринки з метою задоволення потреб покупців і отримання прибутку. Комплекс маркетингових комунікацій складається з чотирьох основних засобів впливу: реклама, стимулювання продажів, PR та персональний продаж. Похідними засобами комунікації є брендинг, спонсоринг, виставки та ярмарки.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6555
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf107.43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.