Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6553
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, С. В.-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2019-04-11T06:35:35Z-
dc.date.available2019-04-11T06:35:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6553-
dc.description.abstractДосягнення конкурентоспроможності молочних продуктів потребує постійного пошуку нових різноманітних шляхів для підвищення ефективності та рівня якості своєї діяльності та вибору такої маркетингової стратегії розвитку, яка б дозволила досягти своєї основної мети – отримання прибутку [1]. Формування стратегії маркетингових комунікацій забезпечить підприємствам зростання економічного потенціалу та фінансову стійкість і стабільність, таким чином підвищивши конкурентоспроможність продукції та підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 178-179)-
dc.subjectринок молокаuk
dc.subjectринок молочних продуктівuk
dc.subjectконкурентоспроможності молочних продуктівuk
dc.titleУдосконалення комунікаційної стратегії підприємства на ринку молока та молочних продуктівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf264.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.