Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6553
Title: Удосконалення комунікаційної стратегії підприємства на ринку молока та молочних продуктів
Authors: Шквиря, С. В.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: ринок молока;ринок молочних продуктів;конкурентоспроможності молочних продуктів
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 178-179)
Abstract: Досягнення конкурентоспроможності молочних продуктів потребує постійного пошуку нових різноманітних шляхів для підвищення ефективності та рівня якості своєї діяльності та вибору такої маркетингової стратегії розвитку, яка б дозволила досягти своєї основної мети – отримання прибутку [1]. Формування стратегії маркетингових комунікацій забезпечить підприємствам зростання економічного потенціалу та фінансову стійкість і стабільність, таким чином підвищивши конкурентоспроможність продукції та підприємства.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6553
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf264.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.