Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6550
Title: Основні параметри конкурентоспроможності продукції
Authors: Іванова, О. Г.
Keywords: конкурентоспроможність;якість;забезпечення конкурентоспроможності;планування конкурентоспроможності
Issue Date: 2018
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 59-60
Abstract: Конкурентоспроможність будь-якої продукції може бути визначена тільки в результаті її порівняння з іншим виробом і тому є відносним показником. За своєю суттю вона являє собою характеристику продукції, яка відображатиме її відмінність від товару-конкурента за ступенем задоволення конкретної суспільної потреби. Для того щоб з'ясувати рівень конкурентоспроможності якого-небудь виробу, необхідно враховувати витрати споживача по покупці товару і його подальшому використанню. Таким чином, конкурентоспроможність продукції є найважливішим показником ефективності діяльності підприємств. Від неї залежить позиція підприємства на ринку, його фінансове становище. Тому забезпечення конкурентоспроможності продукції має займати першорядне значення в стратегії і тактиці розвитку підприємства. Цьому сприяє наявність чіткої методики оцінки та планування конкурентоспроможності.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6550
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕтаБ 180-9-10.pdf174.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.