Товарна інноваційна політика: збірник кросвордів для самостійного вивчення дисципліни
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Мелітополь: ТДАТУ
Анотація
Сучасні підходи до практичного застосування маркетингу на підприємствах основані на концепції інноваційного маркетингу, тобто процес створення товарів ринкової новизни безперервно в часі та просторі. Для реалізації цього процесу на практиці необхідна робота в розрізі наукових досліджень, підвищення гнучкості виробництва, ефективної цілеспрямованості нововведень. Гармонізація взаємодії цих елементів дає змогу зменшити економічні ризики, що пов’язаний із виведенням нового товару на ринок. Успіх інноваційного продукту багато в чому залежать від участі фахівців з маркетингу. Ця участь повинна мати як теоретичні напрацювання так і практичні пропозиції. В рамках підготовки фахівців сфери маркетингу важливим є розуміння складових товарної інноваційної політики, можливість вільно оперувати категоріями та термінами. Ось чому вагоме місце у навчанні майбутніх маркетологів приділяється самостійної роботі студентів, яка може проводитись різними методами навчання. Новітнім, не традиційним та цікавим засобом перевірки знань студентів є тестові завдання у вигляді кросвордів.