Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6481
Title: Маркетингові підходи забезпечення конкурентоспроможності ПАТ «Карлсберг Україна» на ринку пива
Authors: Пристайло, В. М.
Keywords: ринок пива;імпорт сировини;маркетинг;Карлсберг Україна
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему: тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції;С. 125-126
Abstract: На ринку пива на сьогоднішній день існує низка проблем: зниження якості сировини; підвищення ціни за рахунок зростання ціни та імпортну сировину, а також загальної економічної ситуації в країні; тиск нормативно-правової бази; високий рівень конкуренції, що потребує впровадження новинок задля утримання позицій підприємств на ринку.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6481
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf115.38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.