ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6479
Title: Маркетингові підходи забезпечення конкурентоспроможності ПрАТ «Львівський лікеро-горілчаний завод» на ринку горілчаних виробів
Authors: Макарова, А. О.
Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Keywords: ринок горілчаних виробів
Львівський лікеро-горілчаний завод
ринок горілки
ціна
смакові якості
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему»;(С. 104-106)
Abstract: Ринок горілчаних виробів в Україні відіграє важливу роль в економіці, бо є однією з найприбутковіших галузей. Діяльність підприємств-виробників, хоча й відбувається в умовах гострої конкуренції, є високорентабельною. Тому для досліджуваного підприємства є вкрай важливим дослідити й оцінити діяльність конкурентів, для завоювання стабільних конкурентних позицій на ринку.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6479
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf111,22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.