Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6478
Title: Маркетингові підходи забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «Українські мінеральні води» на ринку мінеральних вод
Authors: Кукуруза, С. Ю.
Keywords: конкурентоспроможність;ринок мінеральних вод;маркетингові опитування
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему: тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції;С. 93-94
Abstract: Стратегічним пріоритетом соціального розвитку України в умовах поглиблення європейської інтеграції є підвищення якості продовольчих продуктів. Особливо важливим ц цьому напрямку є збільшення споживання мінеральних вод, які обумовлюють покращення життєдіяльності людини.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6478
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf114.31 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.