Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6412
Title: Важливість стимулювання збуту як форми маркетингових комунікацій
Authors: Кашуба, Н. І.
Keywords: збут товарів;попит;маркетингові комунікації
Issue Date: 2018
Series/Report no.: . Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 151-152)
Abstract: Сучасний маркетинг вимагає виробництва і просування якісного товару за доступною ціною до цільових споживачів на основі ретельно відібраної інформації, тому постає необхідність отримання своєчасної і точної інформації про різні аспекти життєдіяльності людини, що визначиє важливість комунікації в сучасному світі.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6412
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13._Арестенко-Кашуба.PDF351.24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.