Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОлексенко, Роман Иванович-
dc.contributor.authorОлексенко, Роман Іванович-
dc.contributor.authorOleksenko, Roman-
dc.contributor.authorАфанасьева, Л.-
dc.date.accessioned2019-04-03T08:01:43Z-
dc.date.available2019-04-03T08:01:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6404-
dc.description.abstractRZ: Мақалада қаланы когнитивті-креативті карталау мәселесі ӛзекті болды. Карталау принциптері мен әдістері нақтыланды. Бүгінгі күні мәдениетті дамытудың экономикалық стратегияларын іске асыру қалаларды жаңғырту және дамыту стратегиясын әзірлеудің бірінші жоспарында тұр. Жауап беруші: толыкбаев алмас умирбекович Қазақстан Премьер-Министрі Кәрім Мәсімов отандық планшетті компьютерді тӛрт қазақстандық компаниямен бірлесе отырып ӛндіру мәселесін жетілдіру жӛнінде тапсырма берді. RU: В статье актуализирован вопрос когнитивно-креативного картирования города. Уточнены принципы и методы картирования. На сегодняшний день реализация экономических стратегий развития культуры находится на первом плане выработки стратегии возрождения и развития городов. Такая маркетинговая политика города включит в его экономику саму культуру. EN: The article actualizes the issue of cognitive-creative mapping of the city. The principles and methods of mapping are specified. To date, the implementation of economic strategies for the development of culture is at the forefront of developing a strategy for the revival and development of cities. Such a marketing policy of the city will include the culture itself in its economy.uk
dc.language.isoruuk
dc.relation.ispartofseriesХI Международная научно-практическая конференция – «Трансформация опыта менеджмента агробизнеса Европейского Союза в Казахстан и страны Центральной Азии», «Дулатовские чтения – 2019»;(С. 160-163)-
dc.subjectмәдени картаuk
dc.subjectқалаuk
dc.subjectмәдениетuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectмәдени саясатuk
dc.subjectмәдени жоспарлауuk
dc.subjectиндивидuk
dc.subjectқоғамuk
dc.subjectмәдени агенттерuk
dc.subjectжаһандануuk
dc.subjectкреативтілікuk
dc.subjectтұжырымдамаuk
dc.subjectмәдени векторuk
dc.subjectкультурная картаuk
dc.subjectгородuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectкультурная политикаuk
dc.subjectкультурное планированиеuk
dc.subjectиндивидuk
dc.subjectобществоuk
dc.subjectкультурные агентыuk
dc.subjectглобализацияuk
dc.subjectкреативностьuk
dc.subjectконцепцияuk
dc.subjectкультурный векторuk
dc.subjectcultural mapuk
dc.subjectcityuk
dc.subjectcultureuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectcultural policyuk
dc.subjectcultural planninguk
dc.subjectindividualuk
dc.subjectsocietyuk
dc.subjectcultural agentsuk
dc.subjectglobalizationuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectconceptuk
dc.subjectcultural vectoruk
dc.titleКогнитивно-креативная карта города как драйвер развития новой культурной политики и культурного планированияuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дулатовские чтения 2019 1 часть-160-163 (1).pdf413.25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.