Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6319
Title: Обгрунтування стратегії розвитку Мелітопольського району з використанням принципів маркетингового менеджменту
Authors: Шевчук, Олена Юріївна
Шевчук, Елена Юрьевна
Shevchuk, Olena
Keywords: маркетинговий менеджмент;територіальний маркетинг;поведінка споживачів
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Соціально-економічний розвиток аграрної сфери: інженерно-економічне забезпечення: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції;(С. 280-282)
Abstract: В наш час економічне зростання регіонів повинне служити фундаментом підвищення рівня та якості життя громадян, створення матеріальної бази для стійкого розвитку суспільства, а також гарантією рівноправної участі нашої держави в господарських процесах наряду із розвинутими країнами. На жаль, виходячи з аналізу основних проблем, виникаючих при розробці стратегій економічного розвитку регіонів України, можна зробити висновок, що значима роль маркетингового менеджменту не зовсім усвідомлюється. Маркетингова стратегія дозволяє сформувати унікальні властивості регіону, що набувають вартість та корисність, та забезпечити соціально-економічний розвиток регіону у відповідності з пріоритетами його розвитку. Крім того, вона дає можливість максимально ефективно включити населення в розвиток виробництва, управління. В ситуації, що склалася в Україні, керівники різних управляючих структур стикаються з проблемами функціонування економічних суб’єктів в умовах жорсткої конкуренції.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6319
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК МІЖНАРОДНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ_Beregany (4) (1)-280-282.pdf419.14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.