Обгрунтування стратегії розвитку Мелітопольського району з використанням принципів маркетингового менеджменту
Вантажиться...
Дата
Автори
Шевчук, Олена Юріївна
Шевчук, Елена Юрьевна
Shevchuk, Olena
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
В наш час економічне зростання регіонів повинне служити фундаментом підвищення рівня та якості життя громадян, створення матеріальної бази для стійкого розвитку суспільства, а також гарантією рівноправної участі нашої держави в господарських процесах наряду із розвинутими країнами. На жаль, виходячи з аналізу основних проблем, виникаючих при розробці стратегій економічного розвитку регіонів України, можна зробити висновок, що значима роль маркетингового менеджменту не зовсім усвідомлюється. Маркетингова стратегія дозволяє сформувати унікальні властивості регіону, що набувають вартість та корисність, та забезпечити соціально-економічний розвиток регіону у відповідності з пріоритетами його розвитку. Крім того, вона дає можливість максимально ефективно включити населення в розвиток виробництва, управління. В ситуації, що склалася в Україні, керівники різних управляючих структур стикаються з проблемами функціонування економічних суб’єктів в умовах жорсткої конкуренції.