Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6271
Title: Маркетингове управління на машинобудівному підприємстві
Authors: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Keywords: маркетинг;одержання прибутку;машинобудівні підприємства;кон'юнктура ринку;маркетингова служба;товаропровідна мережа;конкурентноздатність підприємства;бізнес-ринок
Issue Date: 2008
Series/Report no.: Інтегровані комп'ютерні технології в машинобудуванні IKTM-2008: тези доповідей міжнародної науково-технічної конференції (Харків, 19 листопада 2008 р.);Т. 3 (С. 143-146)
Abstract: Маркетинг усю свою діяльність направляє на задоволення потреб клієнтів, одержуючи прибуток саме завдяки створенню і підтримці споживчого попиту. Таким чином, основою для досягнення цілей фірми - одержання прибутку - є орієнтація всієї господарської діяльності на потреби споживачів і їхнє задоволення. Ця проблема є надзвичайно актуальною для машинобудівних підприємств.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6271
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.....Тези Харьков.pdf271.35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.