Теоретичні та практичні основи впровадження маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Анотація

Актуальність завдань удосконалення управління підприємством в умовах ринкових перетворень вимагає проведення досліджень з метою обґрунтування доцільності маркетингу на підприємствах України, що й зумовило мету дослідження. Завданнями для її досягнення є визначення місця маркетингу у системі управління підприємством, вплив факторів навколишнього середовища на його результативність а також визначення організаційних аспектів у процесі впровадження маркетингу, зокрема, фінансового забезпечення організації діяльності маркетингового підрозділу

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By