Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6219
Назва: Кон’юнктурний аналіз стратегії ціноутворення: мікроекономічний аспект
Інші назви: Conjunctional analysis of pricing strategy: microeconomic aspects
Автори: Кукіна, Наталя Володимирівна
Кукина, Наталья Владимировна
Kukina, Natalia
Васильченко, Олена Олегівна
Васильченко, Елена Олеговна
Vasylchenko, Olena
Ключові слова: ціна;витрати;прибуток;ринкова структура;рівень рентабельності;коефіцієнт еластичності;диференціювання цін;price;cost;profit;market structure;profitability level;coefficient of elasticity;price differentiation
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету: економічні науки;№ 1 (36) (С. 53-59)
Короткий огляд (реферат): UK: У статті проведено аналіз попиту і пропозиції сільськогосподарської продукції аграрного підприємства та визначено основні тенденції формування ціни з урахуванням типу ринкової структури. Визначено напрями і заходи мікроекономічного характеру з удосконалення стратегії ціноутворення щодо підвищення економічних результатів сільськогосподарського виробництва. EN: The article analyzes the demand and supply of agricultural products of agrarian enterprises and outlines the main tendencies of price formation taking into account the type of market structure. The directions and measures of the microeconomic nature of improving the pricing strategy for increasing the economic results of agricultural production are determined. The purpose of the article is to substantiate theoretical and methodological principles and promising practical directions of improving the pricing strategy in agricultural enterprises on the basis of microeconomic analysis. The methodological and organizational-economic issues related to the scientifically grounded pricing formation on the principles of improving the pricing strategy by the limit indicators of production, the formation of economically justified demand differentiation, and the identification of the nature of price elasticity for agricultural enterprises are disclosed. In other words, the microeconomic aspect of choosing a pricing strategy is investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6219
Розташовується у зібраннях:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53-59.pdf1.48 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.