Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6180
Title: Організація маркетингового управління виробничим підприємством в умовах ринкових перетворень
Authors: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Keywords: методи управління діяльністю;маркетинг;управління підприємством;фінансування;застосування методів маркетингу;використання маркетингу
Issue Date: 2012
Series/Report no.: Экономика Крыма;№ 4 (37) (С. 243-246)
Abstract: Підприємства України на шляху до ринкової економіки опинились у становищі, коли методи управління діяльністю потребують перегляду, удосконалення, оновлення. Маркетинг є тим механізмом господарювання, який може бути базою для прийняття рішень, а маркетинговий підрозділ фактично може бути штабом підприємства, де концентруються оперативні дані, зведена інформація, формуються проекти управлінських рішень.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6180
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13......ЕКр Орг марк 12.pdf228.36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.