Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6162
Назва: Роль переговорів в процесі надання консалтингових послуг
Інші назви: The role of negotiation in consulting services
Автори: Серських, Надія Сергіївна
Серских, Надежда Сергеевна
Serskykh, Nadiia
Ключові слова: консалтинг;консалтингова послуга;консалтингова послуга в агросервісні;переговори;етапи переговорів;стратегії переговорів;consulting;consulting service;consulting service in agro-services;negotiations;negotiation stages;negotiation strategies
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету: економічні науки;№ 1 (36) (С. 271-276)
Короткий огляд (реферат): UK: Проаналізовано теоретичні підходи до трактування поняття «консалтинг», «консалтингова послуга», «консалтинг в агросервісі». Розглянуто основні етапи переговорного процесу між консультантами та споживачами консалтингових послуг. Запропоновано таблицю самодіагностики консультантів в перегово-рному процесі та модель «Квадрантів взаємодії» консультанта та клієнта. Визначено можливі стратегії консультантів в переговорному процесі. EN: The wording of Article purposes. The purpose of the paper is to analyze the theoretical approaches to the definition of the concept of "consulting", "consulting-service" and to determine the role of negotiation when establishing the rela-tionship between the pro-wider consulting services and its client. The theoretical approaches to the interpretation of the concept "consulting", "consulting service", "consulting in ag-roservice" are analyzed. The main stages of the negotiation process between consultants and consumers of consulting services are considered. The table of self-diagnostics of consultants in the negotiation process and the model of the “In-teraction quadrant” of the consultant and client are offered. The possible strategies of consultants in the negotiation process are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6162
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
271-276.pdf1.22 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.