Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5591
Название: Напрями впровадження концепції соціальної відповідальності бізнесу в практику сучасного менеджменту
Авторы: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Ключевые слова: стейкхолдери
менеджмент
соціальна відповідальність бізнесу
інтереси громади
Дата публикации: 2010
Серия/номер: Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в умовах трансформації економіки [за матеріалами ІІІ Всеукр. Міжвуз. наук.-практ. конф. 22-23 квіт. 2010 р.];(С. 59–60)
Краткий осмотр (реферат): Серед значної кількості стейкхолдерів на діяльність підприємства найзначніше впливає держава. Вплив інших стейкхолдерів (працівників підприємства, суспільства, партнерів по бізнесу) не має чітко визначеної системи дій та обмежується інформуванням керівництва підприємства про зміст актуальних проблем, прагнучи залучити бізнес до їх вирішення. Враховуючи інтереси зацікавлених осіб і межі державного регулювання діяльності, підприємство розробляє систему заходів соціальної відповідальності, яке складається з обов’язкових та добровільних дій керівництва.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5591
Располагается в коллекциях:кафедра Маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
0160-145-146.pdf134,34 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.