Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5587
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKonovalenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2019-01-28T09:37:39Z-
dc.date.available2019-01-28T09:37:39Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5587-
dc.description.abstractUK: В статті розглянуто специфіку методологічної основи дослідження процесу становлення соціальної відповідальності бізнесу в Україні. EN: The article is about the specific methodology of researching the social responsibility of Ukrainian business.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка. Менеджмент і маркетинг невиробничої сфери: теорія, практика, перспективи: матер. міжнар. наук.-практ. конф. студентів і молодих вчених, м. Ялта, 17-19 квіт. 2008 р.;Ч. 1 (С. 44-45)-
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectринкові відносиниuk
dc.subjectбізнес-середовищеuk
dc.titleМіждисциплінарний підхід як методологічна основа дослідження процесу соціалізації бізнесуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0130-97-98.pdf157.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.