Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5587
Название: Міждисциплінарний підхід як методологічна основа дослідження процесу соціалізації бізнесу
Авторы: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Ключевые слова: соціальна відповідальність бізнесу
бізнес
ринкові відносини
бізнес-середовище
Дата публикации: 2008
Серия/номер: Економіка. Менеджмент і маркетинг невиробничої сфери: теорія, практика, перспективи: матер. міжнар. наук.-практ. конф. студентів і молодих вчених, м. Ялта, 17-19 квіт. 2008 р.;Ч. 1 (С. 44-45)
Краткий осмотр (реферат): UK: В статті розглянуто специфіку методологічної основи дослідження процесу становлення соціальної відповідальності бізнесу в Україні. EN: The article is about the specific methodology of researching the social responsibility of Ukrainian business.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5587
Располагается в коллекциях:кафедра Маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
0130-97-98.pdf157,66 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.