Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5585
Название: Соціальна відповідальність бізнесу як основний принцип організації діяльності підприємства в ринкових умовах
Авторы: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Ключевые слова: соціальна відповідальність бізнесу
ринкова економіка
бізнес-інтереси
бізнес
Дата публикации: 2008
Серия/номер: Проблеми економічного і правового забезпечення менеджменту суб’єктів, що господарюють: матер. наук. конф., 17-18 квіт. 2008 р.;(С. 117-122)
Краткий осмотр (реферат): Соціальна відповідальність бізнесу як явище ринкової економіки є комплексним поняттям, яке визначає реалізацію організацією системи заходів як врегульованих державою (в межах дотримання законів), так і добровільних (за ініціативою підприємства), з метою максимізації позитивного впливу бізнесу на суспільство у відповідності до інтересів зацікавлених осіб, громади, в межах якої підприємство здійснює свою діяльність, і суспільства в цілому, основане на раціональному господарюванні в процесі здійснення виробничої діяльності з урахуванням моральних цінностей суспільства на принципах відкритості і прозорості.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5585
Располагается в коллекциях:кафедра Маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
0100-80-85.pdf578,43 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.