Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5585
Title: Соціальна відповідальність бізнесу як основний принцип організації діяльності підприємства в ринкових умовах
Authors: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Keywords: соціальна відповідальність бізнесу;ринкова економіка;бізнес-інтереси;бізнес
Issue Date: 2008
Series/Report no.: Проблеми економічного і правового забезпечення менеджменту суб’єктів, що господарюють: матер. наук. конф., 17-18 квіт. 2008 р.;(С. 117-122)
Abstract: Соціальна відповідальність бізнесу як явище ринкової економіки є комплексним поняттям, яке визначає реалізацію організацією системи заходів як врегульованих державою (в межах дотримання законів), так і добровільних (за ініціативою підприємства), з метою максимізації позитивного впливу бізнесу на суспільство у відповідності до інтересів зацікавлених осіб, громади, в межах якої підприємство здійснює свою діяльність, і суспільства в цілому, основане на раціональному господарюванні в процесі здійснення виробничої діяльності з урахуванням моральних цінностей суспільства на принципах відкритості і прозорості.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5585
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0100-80-85.pdf578.43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.