Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5581
Назва: Необхідність генерування інноваційних ідей на основі інтрамаркетингу
Інші назви: Generation of innovative ideas on the basis of intramarketing
Автори: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Ключові слова: маркетинг;інновації;інтрамаркетинг;генерування ідей;бізнес;інноваційний маркетинг;фазовий аналіз;marketing;business;innovations;innovative marketing;intramarketing;phase analisis
Дата публікації: 2017
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);Вип. № 4 (40); №3 (35)
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглянуто ключові тенденції, що спостерігаються в Україні та формують основні аспекти бізнес-середовища. Охарактеризовано причини ускладнення функціонування малого та середнього бізнесу та різних фазах, доведено необхідність пошуку нових підходів до формування конкурентних переваг на основі інноваційного маркетингу. Доведено роль інтрамаркетингу у можливості визначення напрямів посилення потенціалу підприємства за рахунок інноваційності процесу генерування бізнес-ідей. EN: The articles defines the place of innovation marketing in the process of the formation of competitive advantages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5581
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
0077-35-44.pdf176.06 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.