Використання модульного об’єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища (Мoodle) у навчанні англійської мови в ТДАТУ

Анотація

UK: У статті виконано аналіз практичного використання кафедрою іноземних мов Таврійського державного агротехнологічного університету системи управління навчальними ресурсами Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment – модульне об’єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище). Розглянуто деякі можливості Moodle, що використовуються або розглядаються для подальшого впровадження в денному, заочному та дистанційному навчанні іноземним мовам, зокрема англійської, майбутніх фахівців. Відзначається, що завдяки всеосяжній присутності сучасних засобів мобільної комунікації має місце значний потенціал для підвищення професійної і мовної компетенції студентів ТДАТУ. RU: В статье выполнен анализ практического использования кафедрой иностранных языков Таврического государственного агротехнологического университета системы управления учебными ресурсами Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment – модульная объектно-ориентированная динамическая учебная среда). Рассмотрены некоторые возможности Moodle, которые используются или рассматриваются для последующего внедрения в дневном, заочном и дистанционном обучении иностранным языкам будущих специалистов. Отмечается, что благодаря всеобъемлющему присутствию современных средств мобильной коммуникации имеет место значительный потенциал для повышения профессиональной и языковой компетенции студентов ТДАТУ. EN: The article analyses the practical use of the Moodle Management System (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) by the Department of Foreign Languages of Tavria State Agrotechnological University. Certain Moodle features that are used or considered for further implementation to the day-time, correspondence and distance learning of foreign languages, in particular, the English language, for specialists to be have been presented. It has been noted that due to the comprehensive presence of modern mobile communication means, there is a significant potential for increasing the professional and language competence of Tavria State Agrotechnological University students.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By