Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5502
Назва: Гуманітарний складник у формуванні духовної особистості: філософсько-освітня експлікація
Інші назви: Humanitarian component in the formation of a spiritual personality: philosophical and educational explication
Автори: Тараненко, Галина Григорівна
Тараненко, Галина Григорьевна
Taranenko, Halyna
Ключові слова: духовність;гуманітарний складник;гармонізація;культурно-освітній простір особистості;цілісність людини;spirituality;humanitarian component;harmonization;cultural and educational space of personality;integrity of personality
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Вісник Львівського університету;Вип. 18 (С. 224-229)
Короткий огляд (реферат): Здійснено філософсько-освітню експлікацію феномена духовності як засадничого принципу культурно-освітнього простору особистості й основи людського майбуття. Зазначено, що інтеграція знань та умінь професійної підготовки здобувача вищої освіти із системними процесами виховання загальнолюдських цінностей особистості на засадах духовності уможливлює формування у свідомості цілісної картини світу, що науково охоплює сферу професійної діяльності й особистісно-соціальне життя.In the article the author presents the philosophical and educational explication of the phenomenon of spirituality as a fundamental principle of the cultural and educational space of personality and the basis of human future. It is noted that the integration of student’s knowledge, skills and abilities with the systematic processes of the development of personality’s universal values on the principles of spirituality in the sphere of his or her professional training enables the formation of an integral picture of the world in the consciousness of the individual. All features that have been mentioned above scientifically cover the sphere of human being’s professional activity as well as personal and social life. The author has proved that it is important to build organizational and pedagogical models of spiritual development of personality on the principles of natural correspondence, cultural correspondence, spiritual self-realization, human and nature-centeredness taking into account the concepts of co-evolution, ethics of responsibility, genetic priority of nature, eco-friendliness, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5502
Розташовується у зібраннях:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Гуманітарний складник.pdf180.56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.