Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5498
Title: Теоретичні аспекти маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
Other Titles: Теоретические аспекты маркетинговой деятельности сельскохозяйственных обслуживающих кооперативов
Theoretical aspects of marketing activity of agricultural attendant cooperative stores
Authors: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Keywords: маркетингова діяльність;обслуговуючий кооператив;товарна політика;цінова політика;стратегія;політика розподілу;контроль маркетингової діяльності;маркетинговая деятельность;обслуживающий кооператив;товарная политика;ценовая политика;стратегия;политика распределения;контроль маркетинговой деятельности;marketing activity;service cooperative;commodity policy;price policy;strategy;dissemination policy;marketing activity control
Issue Date: 2010
Series/Report no.: Економіка та управління АПК;№ 5 (С. 115 – 122)
Abstract: UK: Встановлено, що маркетингова діяльність сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів в умовах ринкових відносин ґрунтується на наступних принципах: вільний вибір мети та стратегії функціонування і розвитку; спрямованість на кінцевий результат в діяльності і на довготривалу перспективу розвитку. RU: Установлено, что маркетинговая деятельность сельскохозяйственных обслуживающих кооперативов в условиях рыночных отношений базируется на следующих принципах: свободный выбор цели и стратегии функционирования и развития; направленность на конечный результат в деятельности и на долговременную перспективу развития. EN: It is set that marketing activity of agricultural attendant cooperative stores in the conditions of market relations is based on the following principles: free choice of purpose and strategy of functioning and development; orientation on an eventual result in activity and on the of long duration prospect of development
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5498
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колокольчикова_2010Теорет_асп_марк_діяльн_СГОК.PDF360.46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.