Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5497
Название: Обґрунтування необхідності створення та механізму функціонування фермерських маркетингових структур на базі об’єднання фермерів
Авторы: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Ключевые слова: прогнозування виробничо-збутовою діяльністю
керування виробничо-збутовою діяльністю
маркетинговий аналіз
маркетингові дослідження
маркетингові структури
Дата публикации: 2009
Серия/номер: Збірник наукових праць Луганського національного аграрного університету;Т. 1 (С. 396 - 400)
Краткий осмотр (реферат): UK: Обґрунтовано актуальність вирішення проблеми реалізації продукції господарствами малого бізнесу. Проаналізовано результати анкетування фермерів на предмет самооцінки знань з питань маркетингу та його застосування на практиці. Визначено необхідність створення регіональної маркетингової служби для фермерів. Надано механізм створення та функціонування служби. RU: Обоснована актуальность решения проблем реализации продукции хозяйствами малого бизнеса. Проанализировано результаты анкетирования фермеров на предмет самооценки знаний по вопросам маркетинга та его использовании на практике. Дано обоснование необходимости создания региональной маркетинговой службы для фермеров. Представлено механизм создания и функционирования службы.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5497
Располагается в коллекциях:кафедра Маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Колокольчикова_2009Марк_структу_фермерів.PDF308,41 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.