Особливості професійної підготовки бакалаврів з програмної інженерії в університетах Великої Британії, США та Канади
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Херсонський державний університет
Анотація
UK: У статті висвітлюються питання підготовки фахівців з програмної інженерії у провідних вищих навчальних закладах Великої Британії, Сполучених Штатів Америки та Канади. Порівняно навчальні плани підготовки фахівців з програмної інженерії у провідних університетах Великої Британії, США та Канади). Висвітлено спільні аспекти у навчальних планах з програмної інженерії та їх відмітні особливості. Акцентовано увагу на необхідності вивчення, адаптації та впровадження позитивного досвіду університетів країн світу щодо підготовки фахівців з програмної інженерії в університетах України. RU: В статье освещаются вопросы подготовки специалистов по программной инженерии в ведущих высших учебных заведениях Великобритании, Соединенных Штатов Америки и Канады. Проведен сравнительный анализ учебных планов подготовки специалистов по программной инженерии в ведущих университетах Великой Британии, США и Канады. Освещены общие аспекты в учебных планах по программной инженерии и их отличительные особенности. Акцентировано внимание на необходимости изучения, адаптации и внедрения положительного опыта университетов стран мира по подготовке специалистов по программной инженерии в университетах Украины. EN: The article deals with certain issues of professional training of software engineers at leading universities in the UK, the United States of America, and Canada and. The comparative analysis of software engineering curricula at leading universities in the UK, the USA and Canada has been conducted. The common aspects in software engineering curricula and their distinctive peculiarities are highlighted. The necessity of research, adaptation and further introduction of the positive experience of the world universities into software engineering training of program engineers at the universities of Ukraine has been emphasized.