Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5441
Title: Маркетингові дослідження як основа інформаційного забезпечення діяльності підприємств
Authors: Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Keywords: маркетингові дослідження;ринок;маркетингові стратегії;управлінські рішення
Issue Date: 2016
Series/Report no.: Теорія та практика менеджменту: матеріали Міжнар. наук.практ. конф. (19 трав. 2016 р.);(C. 257-258)
Abstract: Ефективне управління підприємств у ринкових умовах можливе лише при умовах своєчасного надходження даних, що характеризують стан зовнішнього середовища та процеси управління. Важливість інформаційного забезпечення процесу прийняття управлінських рішень полягає у забезпеченні конкурентних переваг на ринку; зменшення фінансового ризику; здійснення моніторингу, визначення ставлення споживачів до товару, підприємства, формування його іміджу; підвищення довіри до реклами підприємства; здійснення оцінки діяльності підприємства; основа прийняття оптимальних рішень; забезпечення своєчасної координації стратегії підприємства та маркетингу; забезпечення стратегічного навантаження.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5441
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25сборник-257-258.pdf159.09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.