Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5402
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorKulish, Tetiana-
dc.contributor.authorФірсова, Н. М.-
dc.date.accessioned2018-12-14T09:55:53Z-
dc.date.available2018-12-14T09:55:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5402-
dc.description.abstractНа сьогодні ринок молочної продукції є невід’ємною складовою народного господарства, яке займає значну роль серед продуктів харчування для споживачів. В Україні виробництво молочної продукції за останні роки має невтішні результати: зниження товарності, продуктивності корів та скорочення поголів’я, зростання збитковості та зменшення обсягів виробництва. Це зазнає зростанню цін на продукцію, зменшенню обсягів виробництва на молочні вироби також стала необізнаність ринкової інфраструктури та відносини між виробниками молока та іншими представниками галузі.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції "Тренди та інновації в сучасній економіці": тези доповідей;Ч. 4 (С. 193-196)-
dc.subjectринок молочної продукціїuk
dc.subjectвиробництво молокопродуктівuk
dc.subjectмолокопереробні підприємстваuk
dc.titleМаркетингова орієнтація діяльності молокопереробних підприємствuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-193-196.pdf362.78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.