Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5402
Title: Маркетингова орієнтація діяльності молокопереробних підприємств
Authors: Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Фірсова, Н. М.
Keywords: ринок молочної продукції;виробництво молокопродуктів;молокопереробні підприємства
Issue Date: 2015
Series/Report no.: Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції "Тренди та інновації в сучасній економіці": тези доповідей;Ч. 4 (С. 193-196)
Abstract: На сьогодні ринок молочної продукції є невід’ємною складовою народного господарства, яке займає значну роль серед продуктів харчування для споживачів. В Україні виробництво молочної продукції за останні роки має невтішні результати: зниження товарності, продуктивності корів та скорочення поголів’я, зростання збитковості та зменшення обсягів виробництва. Це зазнає зростанню цін на продукцію, зменшенню обсягів виробництва на молочні вироби також стала необізнаність ринкової інфраструктури та відносини між виробниками молока та іншими представниками галузі.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5402
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-193-196.pdf362.78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.