Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5367
Title: Формування конкурентних переваг товаровиробників відповідно до вимог світового аграрного ринку
Authors: Шевчук, Олена Юріївна
Шевчук, Елена Юрьевна
Shevchuk, Olena
Keywords: аграрний ринок;товаровиробники;внутрішній ринок;competitiveness;strategy;competitive advantage;the choice of strategy;strategic cost management
Issue Date: 2015
Publisher: Мелітополь: ТДАТУ
Series/Report no.: Проблеми та перспективи сталого розвитку АПК: матер. міжнар. наук.-практ. конф. (м. Мелітополь, 7-14 квітня 2015 р.);Т. 3 (Економічні науки) (С. 136-138)
Abstract: UK: Формування конкурентної переваги є процесом створення конкурентної позиції підприємства. У широкому розумінні конкурентна позиція підприємства - це підхід підприємства до конкуренції в цілому. Позиція ж підприємства в галузі визначається конкурентною перевагою. У зв‘язку із цим управління конкурентним середовищем в аграрній сфері набуває важливого значення для забезпечення процесу розширеного відтворення і розвитку підприємств у гармонійному поєднанні із соціальними потребами суспільства. EN: Article is devoted definition of directions of formation of competitive advantages of domestic commodity producers according to requirements of the world agrarian market.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5367
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-136-138.pdf310.28 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.