Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5297
Title: Організаційно-педагогічні умови формування гендерної культури студентів
Other Titles: Организационно-педагогические условия формирования гендерной культуры студентов
Organizational and pedagogical conditions of forming gender culture of students
Authors: Шлєіна, Людмила Іванівна
Шлеина, Людмила Ивановна
Shlieina, Liudmyla
Keywords: гендер;гендерна культура;гендерний підхід;організаційно-педагогічні умови;фахівці;формування гендерної культури;гендерная культура;гендерный подход;организационно-педагогические условия;специалисты;формирования гендерной культуры;gender;gender culture;gender approach;organizational and pedagogical conditions;specialists;gender culture formation
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова: серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи;Вип. № 63
Abstract: UK: У статті зазначається, що гендерна культура студентів становить суб’єктивно обумовлену систему цінностей, гендерних знань, статево-рольових норм поведінки, що сприяють реалізації здібностей студентів різної статі як рівних соціальних істот, формують гендерні якості особистості шляхом реалізації таких організаційно-педагогічних умов, як розвиток гендерної компетентності викладача; забезпечення гендерно-сензитивного середовища; педагогічної підтримки гендерної індивідуальності молоді; організацію гендерної просвіти студентів у навчально-виховній діяльності закладу вищої освіти. Розвиток гендерного мислення і виховання ґендерної чутливості майбутнього фахівця є однією зі сторін гуманізації та гуманітаризації вищої школи і пов'язані з вирішенням проблем міжособистісної взаємодії, досягнення кар'єрного успіху і економічної стабільності суспільства. RU: В статье отмечается, что гендерная культура студентов составляет субъективно обусловленную систему ценностей, гендерных знаний, поло-ролевых норм поведения, способствующих реализации способностей студентов разного пола как равных социальных существ, формируют гендерные качества личности путем реализации таких организационно-педагогических условий, как развитие гендерной компетентности преподавателя; обеспечения гендерно-сензитивного среды; педагогической поддержки гендерной индивидуальности молодежи; организацию гендерной просвещения студентов в учебно-воспитательной деятельности учреждения высшего образования. Развитие гендерного мышления и воспитания гендерной чувствительности будущего специалиста является одной из сторон гуманизации и гуманитаризации высшей школы и связанные с решением проблем межличностного взаимодействия, достижения карьерного успеха и экономической стабильности общества. EN: The article states that the gender culture of students is a subjectively determined system of values, gender knowledge, gender-role norms of behavior that promote the abilities of students of different sexes as equal social beings, form the gender qualities of the individual through the implementation of such organizational and pedagogical conditions as development of a teacher's gender competence; providing a gender-sensitive environment; pedagogical support of gender identity of youth; the organization of gender education of students in the educational activities of the institution of higher education. The development of gender thinking and the upbringing of the gender sensitivity of a future specialist is one of the sides of the humanization and humanization of higher education and is related to solving the problems of interpersonal interaction, achievement of career success and economic stability of society.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5297
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.