Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5237
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНестеров, Олексій Сергійович-
dc.contributor.authorНестеров, Алексей Сергеевич-
dc.contributor.authorNesterov, Oleksii-
dc.contributor.authorБочарова, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorБочарова, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorBocharova, Nataliia-
dc.date.accessioned2018-12-06T12:45:09Z-
dc.date.available2018-12-06T12:45:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5237-
dc.description.abstractЗапропоновано для визначення якості освітніх технологій використовувати підходи, пов'язані з розробкою таких комплексних характеристик об'єктів моніторингу як: ступінь інтелектуалізації змісту освіти, інтеграція змісту професійної освіти, спрямованість освітніх програм на розвиток професійної творчостіuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛюксuk
dc.relation.ispartofseriesВпровадження міжнародних стандартів якості в освітній простір : матеріали міжнародної науково-методичної конференції;С.116-119-
dc.subjectсистема менеджменту якостіuk
dc.subjectкритерії якостіuk
dc.subjectмоніторингuk
dc.subjectіндикаторuk
dc.titleТеоретичні аспекти організації моніторингу якості освіти у ВНЗuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Фізичне виховання і спорт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-116-119.pdf379.24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.