Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5237
Название: Теоретичні аспекти організації моніторингу якості освіти у ВНЗ
Авторы: Нестеров, Олексій Сергійович
Нестеров, Алексей Сергеевич
Nesterov, Oleksii
Бочарова, Наталія Олександрівна
Бочарова, Наталия Александровна
Bocharova, Nataliia
Ключевые слова: система менеджменту якості
критерії якості
моніторинг
індикатор
Дата публикации: 2014
Издательство: Люкс
Серия/номер: Впровадження міжнародних стандартів якості в освітній простір : матеріали міжнародної науково-методичної конференції;С.116-119
Краткий осмотр (реферат): Запропоновано для визначення якості освітніх технологій використовувати підходи, пов'язані з розробкою таких комплексних характеристик об'єктів моніторингу як: ступінь інтелектуалізації змісту освіти, інтеграція змісту професійної освіти, спрямованість освітніх програм на розвиток професійної творчості
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5237
Располагается в коллекциях:кафедра Фізичного виховання і спорту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ilovepdf_com-116-119.pdf379,24 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.