Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5209
Title: Багаторівневий зміст диференційного навчання в контексті умов Болонського процесу
Authors: Капінос, Марина Володимирівна
Капинос, Марина Владимировна
Kapinos, Maryna
Фазилова, Е. С.
Іванова, Ірина Євгенівна
Иванова, Ирина Евгеньевна
Ivanova, Iryna
Keywords: хімія;диференційне навчання;варіативна модель навчання;педагогічний експеримент;високий рівень знань;базовий рівень знань
Issue Date: 2014
Series/Report no.: Впровадження міжнародних стандартів якості в освітній простір : матеріали міжнародної науково-методичної конференції;С. 78-79
Abstract: Розкривається рішення проблеми диференційного навчання студентів в вищих навчальних закладах.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5209
Appears in Collections:кафедра Плодоовочівництво, виноградарство та біохімія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-78-79.pdf370.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.